2124 Издаване на заверено копие от подадена данъчна декларация по Закона за местните данъци и такси

Какво представлява услугата?

Ще Ви бъде издадено заверено копие от данъчна декларация по Закона за местните данъци и такси.

 

Кой може да заяви услугата:  

  • Задължените лица.
  • Законни представители на задължените лица.
  • Упълномощено лице.
  • Трето лице, което черпи права от издаването на копието на подадена данъчна декларация, при наличието на предпоставките представяне на официални документи по Граждански процесуален Кодекс, Наказателно-процесуален кодекс и Административно процесуален кодекс. 

 

На основание на:


Закон за местните данъци и такси - чл. 3; чл. 14, ал. 1; чл. 110, ал. 1, т. 13

Какво е необходимо да приготвя предварително?

За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:

 

  1. Искане за издаване на документ.
  2. Документ за платена такса.
     

В зависимост от качеството, в което действате, може да са Ви необходими допълнително някои от следните документи:

  • Нотариално заверено пълномощно.
  • Съдебно удостоверение.
  • Удостоверение от съда или досъдебен орган.
  • Удостоверение от административен орган, водещ административното производство.
  • Иницииращ документ/акт.

Как да заявя услугата?

По електронен път

Преди да започнете електронно заявяване:

 

  1. Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
  2.  Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
  3. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.

 

За да заявите услугата:

 

  1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
  2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
  3. Отворете формата с Adobe Reader.
  4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
  5. Попълнете полетата във формата.
  6. След попълване на полето дата, натиснете бутон "Приключи".
  7. Натиснете с мишката в полето подпис, за да подпишете електронно формата.
  8. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

 

Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация.

 

Натиснете бутона Заяви услугата, за връзка към системата „Електронно връчване“.

 

Образци за заявяване на услугата:

 

Искане за издаване на документ: Издаване на заверено копие от подадена данъчна декларация по Закона за местните данъци и такси

На гишето за административно обслужване

Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката са в направление "Местни данъци и такси" на съответната община.

Как ще получа резултата?

Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини: 

 

  • лично от звеното за административно обслужване; 
  • чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга; 
  • по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване. 

Такси и срокове за издаване

За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида заявената услуга.

 

 

Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:

 

  • На гише в административно звено за обслужване в брой;
  • На гише в административно звено за обслужване с банкова карта;
  • По банков път.

Допълнителна информация за услугата

Кой я предоставя?

Услуги, предоставяни от общински администрации

Кой издава удостоверението?

Длъжностни лица от отдел "Местни данъци и такси"

Кой може да предостави информация за услугата?

Звено:

отдел "Местни данъци и такси"
Последна актуализация: 20.08.2019
Copyright © 2019 Държавна Агенция "Електронно управление"
Complementary Content
${loading}