2982 Издаване на сертификат за инвестиция клас В по Закона за насърчаване на инвестициите

Какво представлява услугата?

Проектите с общинско значение се насърчават като инвестиции клас В въз основа на критериите за минимален размер на инвестициите и заетостта. Сертификатът се издава от кмета на общината въз основа на решение на общинския съвет. Инвеститорите получили сертификат клас В се възползват от съкратени срокове за административно обслужване, предоставяно от общината, на чиято територия се осъществява инвестицията; индивидуално административно обслужване, необходимо за осъществяване на инвестиционния проект; придобиване право на собственост или ограничени вещни права върху имоти - частна общинска собственост.

 

На основание на:

 

  • Закон за насърчаване на инвестициите - чл. 18, ал. 5

Какво е необходимо да приготвя предварително?

За да заявите услугата, трябва да подадете заявление по образец.

 

 

В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и изрично нотариално заверено пълномощно

Как да заявя услугата?

По електронен път

Преди да започнете електронно заявяване:

 

  1. Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
  2. Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
  3. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.

 

За да заявите услугата:

 

  1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
  2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
  3. Отворете формата с Adobe Reader.
  4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
  5. Попълнете полетата във формата.
  6. След попълване на полето дата, натиснете бутон "Приключи".
  7. Натиснете с мишката в полето подпис, за да подпишете електронно формата.
  8. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация

 

или 

 

натиснете бутона Заяви услугата, за връзка към системата за електронни форми.

 

Образци за заявяване на услугата:

Заявление за издаване на сертификат за инвестиция клас В по Закона за насърчаване на инвестициите

На гишето за административно обслужване

Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката са в направление "ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ" на съответната община.

Как ще получа резултата?

Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини: 

 

  • лично от звеното за административно обслужване; 
  • чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга; 
  • по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване. 

Такси и срокове за издаване

Не се заплаща за услугата

 

Срок за предоставяне:


30 дни

 

Допълнителна информация за услугата

Кой я предоставя?

Услуги, предоставяни от общински администрации

Кой издава удостоверението?

Кмет на община

Кой може да предостави информация за услугата?

Звено:

Отдел "Общинска собственост, стопанство и транспорт"
Последна актуализация: 28.10.2019
Copyright © 2020 Държавна Агенция "Електронно управление"
Complementary Content
${loading}