Издаване на заверен препис от акт
Издаване на заверен препис от акт
Какво представлява услугата
Описание
Издаване на заверен препис от решение или определение на комисията, в което не се съдържа производствена, търговска или друга защитена от закон тайна, по искане на заинтересованите лица.
- Правно основание
- Закон за защита на конкуренцията - чл. 55, ал. 1
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Подаване на заявление за издаване на препис и попълнено приложение.
(Приложение 1) Искане за издаване на заверен препис от акт
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
I. Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:
- Вход в Моето пространство (egov.bg).
- Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис.
- Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
- Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителят в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.
За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук.
II. Заявяване на електронна услуга чрез Системата за сигурно електронно връчване:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете полетата във формата.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Запази или ако доставчика на услугата изисква подпис подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) за да се генерира уникален номер на заявката .
- След приключване, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез Системата за сигурно електронно връчване към Комисия за защита на конкуренцията.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
няма
Начини на плащане
Такси
За услугата се заплаща такса в зависимост от вида:
За услугата се заплаща такса съгласно тарифа, одобрена от Министерски съвет.
За услугата не се дължи такса, когато се предоставя чрез системата за сигурно елекстронно връчване.
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Председателят на Комисията за защита на конкуренцията
Как ще получа резултата
+ Административни звена, предоставящи услугата
- Допълнителна информация
Доставчик на услугата
Комисия за защита на конкуренцията
Идентификатор: 829
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 28.07.2025 г.