Web Content Viewer
ActionsВписване на промени в обстоятелствата в издадени лицензии за дейности с прекурсори
Какво представлява услугата
Описание
Процедура за вписване на промяна в обстоятелствата в издадена лицензия:
Кой уведомява за промяна в обстоятелствата в издадена лицензия?
- Лицензираните лица, притежаващи лицензи за дейности с прекурсори
Кога уведомявате за промяна в обстоятелствата?
- В срок до десет работни дни от промяната на някое от вписаните в лицензите обстоятелства или на данните, посочени при издаването му
- Правно основание
Закон за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите - чл. 18а, ал. 1
Наредба № 1 от 18.04.2008 г. за контрол на прекурсорите на наркотични вещества - чл. 16, ал. 1
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Кои са документите, които трябва да подготвите?
- Заявление, подписано от управляващия или надлежно упълномощено лице, което съдържа:
- пълното име, седалището и адреса на управление на заявителя, телефонен номер и/или номер на факс и електронен адрес на заявителя;
- БУЛСТАТ или ЕИК;
- пълното име и данните за контакт на отговорното лице;
- описание на настъпилите промени, подлежащи на вписване в удостоверението;
- документи, удостоверяващи настъпилите промени;
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в Системата за сигурно електронно връчване.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция „Образци на документи“.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Министерство на икономиката и индустрията.
или
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка със системата.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
в едномесечен срок след решение на Междуведомствената комисия за контрол на прекурсорите
Начини на плащане
Такси
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 120 лв.
такса за вписване на промени в обстоятелствата по валидна лицензия за производство, преработване, съхраняване и употреба в други производства, както и за износ, внос, реекспорт, транзит и търговия в страната, за пренасяне и превозване на веществата от първа категория на приложение №І на Регламент 273/2004, както и на смесите, в които те се съдържат – 120 лв.
Таксите се изплащат в брой или безкасово по съответната:
Бюджетна сметка на МИ: IBAN: BG79 BNBG 9661 3000 1026 01
BIC код на БНБ за плащания в лева: BNBGBGSD
SWIFT код на БНБ за плащания във валута: BNBGBGSF
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Министър на икономиката и индустрията
Как ще получа резултата
+ Административни звена, предоставящи услугата
- Допълнителна информация
Доставчик на услугата
Министерство на икономиката и индустрията
Идентификатор: 1091
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 12.12.2022 г.