Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I2HU1
Всичко за електронните услуги в България - бързо и лесно
Z7_PPGAHG8001RLB0Q5AVKQL510H7

Вписване на промени в обстоятелствата в издадени лицензии за дейности с прекурсори

Какво представлява услугата

Описание

Процедура за вписване на промяна в обстоятелствата в издадена лицензия:

 

Кой уведомява за промяна в обстоятелствата в издадена лицензия?

 

  • Лицензираните лица, притежаващи лицензи за дейности с прекурсори

 

Кога уведомявате за промяна в обстоятелствата?

 

  • В срок до десет работни дни от промяната на някое от вписаните в лицензите обстоятелства или на данните, посочени при издаването му

- Правно основание

Закон за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите - чл. 18а, ал. 1

Наредба № 1 от 18.04.2008 г. за контрол на прекурсорите на наркотични вещества - чл. 16, ал. 1

- Какво е необходимо да приготвя предварително

Кои са документите, които трябва да подготвите?

 

  1. Заявление, подписано от управляващия или надлежно упълномощено лице, което съдържа:
  • пълното име, седалището и адреса на управление на заявителя, телефонен номер и/или номер на факс и електронен адрес на заявителя;
  • БУЛСТАТ или ЕИК;
  • пълното име и данните за контакт на отговорното лице;
  • описание на настъпилите промени, подлежащи на вписване в удостоверението;

 

  1. документи, удостоверяващи настъпилите промени;

Образци на документи

Възможни начини за заявяване

Със заявление на гише в център за административно обслужване,Със заявление по пощата

- Описание на електронно заявяване

Преди да започнете електронно заявяване:
 

  1. Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
  2. Необходимо е да притежавате профил в Системата за сигурно електронно връчване.
  3. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.

 

За да заявите услугата:
 

  1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция „Образци на документи“.
  2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
  3. Отворете формата с Adobe Reader.
  4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
  5. Попълнете всички полета с изискваната информация.
  6. След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
  7. Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
  8. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

 
 

Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Министерство на икономиката и индустрията.

 

или


 
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка със системата.

- Такси и срокове за предоставяне на услугата

Срок за предоставяне на услугата

в едномесечен срок след решение на Междуведомствената комисия за контрол на прекурсорите

Начини на плащане

На гише в административно звено за обслужване в брой,По банков път

Такси

За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 120 лв.

 

такса за вписване на промени в обстоятелствата по валидна лицензия за производство, преработване, съхраняване и употреба в други производства, както и за износ, внос, реекспорт, транзит и търговия в страната, за пренасяне и превозване на веществата от първа категория на приложение №І на Регламент 273/2004, както и на смесите, в които те се съдържат – 120 лв.

Таксите се изплащат в брой или безкасово по съответната:

Бюджетна сметка на МИ: IBAN: BG79 BNBG 9661 3000 1026 01

BIC код на БНБ за плащания в лева: BNBGBGSD
SWIFT код на БНБ за плащания във валута: BNBGBGSF

 

- Резултат от услугата

Кой издава резултата от услугата

Министър на икономиката и индустрията

Как ще получа резултата

Като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване,На хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване,На хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор

+ Административни звена, предоставящи услугата

Дирекция "Административно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Средец, ул. "Славянска" № 8, п.к. 1052
Код за междуселищно избиране: 02
Адрес на електронна поща: e-docs@mi.government.bg
Работно време: Стандартно, от 09:00 до 17:30, Съгласно чл. 37, ал. 4 от Устройствения правилник на Министерството на икономиката и индустрията, работното време на административните звена, които осъществяват адинистративно обслужване на граждани е от 09.00 ч. до 17.30 ч. Работното време на Центъра за административно обслужване на гражданите e от 9,00 до 17,30 ч. в делнични дни без прекъсване. Телефоните за връзка с ЦАО са на цената на един градски разговор, съгласно тарифата на набиращия абонат.

- Допълнителна информация

Доставчик на услугата

Допълнителни данни за услугата

Вътрешно административна услуга: Не