Web Content Viewer
ActionsИздаване на карта за локално паркиране на ППС по местоживеене, в зона за почасово платено паркиране
Какво представлява услугата
Описание
Издаване на карта за локално паркиране на ППС по местоживеене, в зона за почасово платено паркиране
- Правно основание
- Наредба за организация на движението на територията община Плевен
- Какво е необходимо да приготвя предварително
При подаване на заявлението, лицата представят за справка следните документи в оригинал и прилагат заверени копия на:
- Лична карта или удостоверение за постоянно или продължително пребиваване;
- Свидетелство за регистрация на ППС, в което адресът, посочен в сектор С.2.3, е идентичен с постоянния адрес на собственика на същото ППС. Ползвателите на ППС представят свидетелство за регистрация на ППС, в което са вписани като ползватели в сектор С.3.3. Постоянният адрес на ползвателя, следва също да е вписан в сектор С.3.3 на свидетелството за регистрация на ППС;
- Документ за платена такса;
- Декларация - съгласие на основание чл.6, ал. 1, б.“а“ от Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година по образец;
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/).
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете всички полета с изискваната информация.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле ДАТА и попълнете дата на заявяване, за да се генерира уникален номер на заявката, след това в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената и попълнена форма е необходимо да изпратите чрез Системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/) към Центъра за градска мобилност към община Плевен.
или
Натиснете бутона Заяви услугата за връзка със системата.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
Картите се издават в срок до 14 дни, след представяне на необходимите документи. В случай на констатирани несъответствия в представените документи, на заявителя се предоставя четиринадесетдневен срок за отстраняването им. Неотстраняването в този срок е основание за прекратяване на процедурата по издаване на картата.
Начини на плащане
- Резултат от услугата
Как ще получа резултата
+ Административни звена, предоставящи услугата
ОП “ЦЕНТЪР ЗА ГРАДСКА МОБИЛНОСТ“, гр.Плевен,
гр. Плевен, площад „Иван Миндиликов“ №7,
Телефон за връзка: +359 (0) 64 888 661,
Синя зона: +359 (0) 800 122;
Е-mail: op_cgm_pleven@abv.bg
- Допълнителна информация
Доставчик на услугата
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 20.10.2023 г.