Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I2HL0
Всичко за електронните услуги в България - бързо и лесно
Z7_PPGAHG8001LSD0Q5BUTBIN20I0

Преиздаване на лиценз за търговия на дребно с ветеринарномедицински продукт

Какво представлява услугата

Описание

Преиздаване на лиценз за търговия на дребно с ветеринарномедицински продукт. 

 

Притежателят на лиценз за търговия на дребно с ВМП подава заявление по образец при откриване на нов обект за търговия на дребно; при промени на наименование, седалище и адрес на управление на лицето, получило лиценз; адрес/местонахождение на аптеката; данните за управителя на аптеката; условията в обекта, в който се извършва дейността.

 

 При промяна на местонахождението на аптеката, условията в помещенията или откриване на нов обект комисия  назначена от изпълнителния директор на БАБХ или оправомощеният от него директор на съответната ОДБХ извършва проверка на място и при установяване на нередности дава указания за отстраняването им. Изпълнителният директор на БАБХ или оправомощеното от него лице в едномесечен срок от подаване на заявлението преиздава лиценза и вписва промените в регистъра на издадените лицензи за търговия на дребно с ВМП.

 

Срокът спира да тече до изпълнение на указанията. В случаите когато заявителят не изпълни указанията на комисията в срок до 120 дни от датата на получаване на писменото уведомление, изпълнителният директор на БАБХ или оправомощеното от него лице със заповед прекратява процедурата по издаване на лиценз и писмено уведомява заявителя.

 

При промени на на наименование, седалище и адрес на управление на лицето, получило лиценз или данните за управителя на аптеката изпълнителният директор на БАБХ или оправомощеното от него лице в 14-дневен срок от подаване на заявлението вписва промените в регистъра и преиздава лиценза.

- Правно основание

  • Закон за ветеринарномедицинската дейност - чл. 379, ал. 1

- Какво е необходимо да приготвя предварително

  1. Заявление:
  2. Документи, свързани с промяната;
  3. Документ за платена такса (когато плащането не е извършено по електронен път).

Образци на документи

Възможни начини за заявяване

През портал за предоставяне на електронни услуги,Със заявление на гише в център за административно обслужване,Със заявление по електронна поща,Със заявление по пощата,По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване

- Описание на електронно заявяване

I.    Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:

 

  1. Вход в Моето пространство (egov.bg).
  2. Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис.
  3. Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
  4. Натиснете бутон Заяви услуга.

 

След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителят в Системата за сигурно електронно  връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.


За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук

 

II.    Заявяване на електронна услуга чрез Системата за сигурно електронно връчване:
 

  1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
  2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
  3. Отворете формата с Adobe Reader. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
  4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
  5. Попълнете полетата във формата.
  6. След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Запази или ако доставчика на услугата изисква подпис подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) за да се генерира уникален номер на заявката .
  7.  След приключване, съхранете формата на вашия компютър.

 
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез Системата за сигурно електронно връчване към БЪЛГАРСКА АГЕНЦИЯ ПО БЕЗОПАСНОСТ НА ХРАНИТЕ. 

- Такси и срокове за предоставяне на услугата

Срок за предоставяне на услугата

90 дни от подаване на заявлението

Начини на плащане

На гише в административно звено за обслужване в брой,На гише в административно звено за обслужване с банкова карта

Такси

За услугата се заплаща такса в зависимост от вида:

 

За одобряване на промени в издаден лиценз за търговия на дребно с ВМП:
а) промяна на наименование, седалище и адрес на управление на притежателя на лиценз за търговия на дребно 50,00 лв.
б) промяна на адреса/местонахождението на обекта за търговия на дребно/аптеката или на условията в обекта 250,00
в) промяна на управителя на обекта за търговия на дребно/аптеката 25,00 лв.
г) за откриване на нов обект за търговия на дребно/аптека 250,00 лв.

 

- Резултат от услугата

Кой издава резултата от услугата

БАБХ

+ Административни звена, предоставящи услугата

Дирекция "Административно обслужване, протокол, връзки с обществеността и инвестиции"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Красно село, бул. Пенчо Славейков 15а, партер, п.к. 1606
Код за междуселищно избиране: 02
Адрес на електронна поща: bfsa@bfsa.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:30, Работното време e с променливи граници от 8,00 до 18,30 ч. с почивка 30 минути, която може да се ползва между 12,00 и 14,00 ч., и с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,30 ч. Центъра за административно обслужване е с удължено и непрекъснато работно време от 8:00 ч. до 18:30 ч.

- Допълнителна информация

Доставчик на услугата

Допълнителни данни за услугата

Вътрешно административна услуга: Не