Издаване на разрешение за продажба от разстояние на ветеринарни лекарствени продукти
ActionsИздаване на разрешение за продажба от разстояние на ветеринарни лекарствени продукти
Какво представлява услугата
Описание
Лицата, които притежават разрешение за търговия на дребно с ветеринарни лекарствени продукти, могат да предлагат ветеринарни лекарствени продукти от разстояние, при условие че за тези ветеринарни лекарствени продукти не се изисква ветеринарна рецепта.
- Правно основание
- Регламент (ЕС) 2019/6 на Европейския парламент и на Съвета от 11 декември 2018 година относно ветеринарните лекарствени продукти и за отмяна на Директива 2001/82/ЕО (текст от значение за ЕИП) - чл. 104
- Закон за ветеринарномедицинската дейност - чл. 360, чл. 362
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Подаване на документи
Заявление за вписване в списъка за търговия с ветеринарни лекарствени продукти от разстояние
Документ за платена такса в размер, определен в тарифата по чл. 14, ал. 2, когато плащането не е извършено по електронен път.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
I. Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:
- Вход в Моето пространство (egov.bg).
- Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП.
- Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
- Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителят в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.
За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук.
II. Заявяване на електронна услуга чрез Системата за сигурно електронно връчване:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете полетата във формата.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Запази или ако доставчика на услугата изисква подпис подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) за да се генерира уникален номер на заявката .
- След приключване, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез Системата за сигурно електронно връчване към БЪЛГАРСКА АГЕНЦИЯ ПО БЕЗОПАСНОСТ НА ХРАНИТЕ.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
не е посочен в нормативен документ
Такси
Не се заплаща за услугата
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
Не се издава индивидуален административен акт
Как ще получа резултата
+ Административни звена, предоставящи услугата
- Допълнителна информация
Доставчик на услугата
Българска агенция по безопасност на храните
Идентификатор: 1326
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 05.08.2024 г.