Издаване на допълнение към лиценз за производство на ветеринарномедицински продукт при промени на вписани обстоятелства
Издаване на допълнение към лиценз за производство на ветеринарномедицински продукт при промени на вписани обстоятелства
Какво представлява услугата
Описание
Притежателят на лиценз за производство на ВМП или на активни субстанции подава заявление по образец при промяна на вписаните в лиценза обстоятелства, отнасящи се до наименование, седалище и адрес на управление на производителя; адрес/местонахождение на помещенията за производство, контрол и съхранение на ВМП; видовете ВМП, техните фармацевтични форми и активните субстанции;данни за ръководителя на производството, ръководителя на контрола върху качеството и за квалифицираното лице;
- Правно основание
- Закон за ветеринарномедицинската дейност - чл. 351
- Какво е необходимо да приготвя предварително
- Заявление по образец;
- Документи, свързани с промяната;
- Документ за платена такса (когато плащането не е извършено по електронен път).
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
I. Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:
- Вход в Моето пространство (egov.bg).
- Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис.
- Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
- Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителят в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.
За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук.
II. Заявяване на електронна услуга чрез Системата за сигурно електронно връчване:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете полетата във формата.
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Запази или ако доставчика на услугата изисква подпис подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) за да се генерира уникален номер на заявката .
- След приключване, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез Системата за сигурно електронно връчване към БЪЛГАРСКА АГЕНЦИЯ ПО БЕЗОПАСНОСТ НА ХРАНИТЕ.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
90 дни от подаване на заявлението
Начини на плащане
Такси
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 1000 лв.
- Резултат от услугата
Кой издава резултата от услугата
БАБХ
+ Административни звена, предоставящи услугата
- Допълнителна информация
Доставчик на услугата
Българска агенция по безопасност на храните
Идентификатор: 1326
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 22.04.2025 г.